Aktivnosti
Jedan dan malenih „Slonića“
14. Travanj, 2017.Jedan dan malenih „Slonića“
Rano u jutro, već na dežurstvo, stižu naši ranoranioci. Ondje se imaju priliku poigrati sa starijom djecom, naučiti nešto novo te istraživati sobu u kojoj ne borave često. Odgojiteljica je po djecu stigla u 7:00h te ih zajedno vodi u njihovu sobu. U sobi s veseljem dočekuju ostalu djecu listajući slikovnice.
U 8:ooh stiže nam doručak. Obožavamo papati! Odgojiteljice nam često stavljaju podbradak kako ne bi zaprljali svoje majice dok se trudimo samostalno jesti.
Kada se najedemo slijede razne zabavne aktivnosti kao npr. slušanje glazbe i ples, listanje slikovnica, čitanje priča, igrokazi, šuškanje zvečkama, razgibavanje te valjanje po strunjačama i slično.
U 10:00h stiže nam voće i čaj. Već smo svi gotovo samostalni prilikom jela, tek tu i tamo odgojiteljice nam pomognu pokupiti sve iz tanjura. Nakon pranja ruku slijedi najzabavniji dio dana, a to je izlazak na terasu. Na terasi se kotrljamo po strunjačama, kližemo niz tobogan, igramo se loptama, njišemo na konjićima i uživamo na suncu.
Uskoro stiže ručak. Čim čujemo da stiže, vičemo: „Papatiiiii!!“. Grga uvijek lijepo pozdravi riječima „Doda daaan!“ naše spremačice Suzanu i Lidiju kada nam donesu ručak. Kada nam se naši trbuščići napune, već znamo da je vrijeme za umivanje. Trčimo prema kupaoni, a zatim u krevetić. Ne treba nam dugo da utonemo u san, dovoljna je duda, jedna pusa, i nježna glazba. Često nas usred spavanja poškaklja neki nemiran san pa je potrebna nježna ruka koja će nas umiriti.
Uskoro kreće buđenje. Često se iz krevetića u čuje „Dobo jutooo“! Vrijeme je da ispod krevetića spretne ručice potraže svoje papuče koje s veseljem nose, jer znaju da je vrijeme za presvlačenje pelena. Oni stariji već vrlo dobro znaju gdje će pronaći svoje tute. Pranje ruku, stavljanje podbradaka i evo nam užine. Uz gladan trbuščić, često papaju i naše uši, nos i majica, zato trčimo na umivanje nakon čega slijedi skok u bazen s lopticama, jedno spuštanje niz tobogan i biranje igračke koja će skratiti vrijeme dok se čeka odlazak kući. Znatiželjne oči vrlo pažljivo prate tko kuca na vrata da slučajno ne bi propustili trenutak kad stižu baš njihovi roditelji, bake, djedovi, tete. I evo ih! Trk u zagrljaj i veeeeelika pusa! Dok odgojiteljica govori „Pa-pa, vidimo se sutra“, maleni sjajnih očiju veselo mašu.
Dan očeva i Projektni dan našeg vrtića
10. Travanj, 2017.Povodom Dana očeva i Projektnog dana vrtića koji obilježavamo u sklopu Međunarodnog programa Eko-škola, u našem vrtiću održana je radna akcija u kojoj su sudjelovali očevi starije vrtićke skupine i domar vrtića. Svrha akcije je bila izrada didaktičkih sredstava od starih paleta, koje su vrtiću donirali gdin. Slavko Vrban i Eko-kum vrtića „Rios“ autoprijevoz i usluge. Radnoj akciji su se odazvali, te svoje znanje i slobodno vrijeme uložili: gdin. Domitrek, gdin. Aščić, gdin. Zrinski, gdin. Mišić, gdin. Pilarić i gdin. Sokač. Izrađena didaktička sredstva: automobil, kućicu, elemente za kuhinju djeca će koristiti na dječjem igralištu.
Zahvaljujemo svima koji su se uključili.
CAP- program u dječjem vrtiću Zvirek
21. Ožujak, 2017.U starijoj vrtićkoj skupini provedene su planirane aktivnosti/radionice u sklopu CAP-programa (CAP je program prevencije zlostavljanja djece namijenjen djeci predškolske dobi u vrtićima).
Djeca su kroz aktivnosti osvijestila svoje psihološko „JA“, razvijala pozitivan stav prema sebi i zajedništvu, jačala osjećaje osobnog dostojanstva i odgovornosti, poštovanje dostojanstva drugih i osjećaja za jednakost među pojedincima.
Kroz aktivnosti provedene s matičnim odgojiteljicama skupine i kroz igrokaze provedene s koordinatorima CAP-programa našeg vrtića, djeci su prezentirane određene situacije i kako bi trebala pravilno postupati u istima. Djeca su tako kroz nekoliko tjedana usvojila ključne pojmove kao napad, dječja prava, sigurnost, vanjska i unutarnja snaga, sloboda, neznanac, dobra i loša tajna, ugodni i neugodni dodiri…
Djeca su također uvježbavala razne strategije i pravila što učiniti u situaciji pri susretu s neznancem, usvojila su CAP-tehnike samoobrane, vježbala vještine promatranja i opisivanja, uvježbavala su i kako prepoznati ljude od povjerenja.
Tijekom godine povremeno ćemo se vraćati na usvojene prevencijske strategije kako bi se djeca prisjetila svega usvojenoga.