Aktivnosti
Obnovljen Međunarodni status EKO-ŠKOLE
31. Svibanj, 2021.Naš vrtić uključen je u Međunarodni program Eko škola od 9.06.2010. godine, a status Eko škole prvi puta dobili smo 13.05.2011. godine. Nacionalni koordinator EKO-škola u Republici Hrvatskoj je Udruga Lijepa Naša iz Zagreba s kojom vrtić ostvaruje lijepu i kvalitetnu suradnju.
S ponosom i radošću ove godine smo kao 11. generacija Eko-škola u RH, stekli Zlatni status za 10 godina uspješne provedbe programa.
Veseli nas uspješnost naših Eko-koordinatorica odgojiteljice Andreje Očko Krušelj i Jelene Fišter, ali i svih ostalih stručnih djelatnika vrtića koji se trude da odgoje generacije ekološki osviještene djece. Isto tako svoj doprinos daje i tehničko osoblje vrtića. Ekološke aktivnosti i projekti nastaju zajedničkim snagama djece i odraslih, te su kontinuirano prisutne u našem vrtiću.
Zahvaljujemo svoj djeci, roditeljima, te osnivaču vrtića Općini Stubičke Toplice na potpori i podršci u svim našim aktivnostima i projektima.
Aktivnosti u svibnju
28. Svibanj, 2021.Prošao je još jedan mjesec, kao i uvijek razigran i veseo. Djeca su se bavila raznovrsnim aktivnostima. Obilježili smo Svjetski dan Sunca, Majčin dan, Dan obitelji, Svjetski dan igre i Svjetski dan sporta. Povodili projekte potaknute dječjim interesima. Suncokreti su se bavili kukcima, a Marveki pticama potaknuti fazanom koji ih je nekoliko puta posjetio na vrtićkom dvorištu. Slonići su se intenzivno bavili temom bicikla, a maleni Pužeki su uzgojili svoje prve biljke graha i mahuna. Svoje sadnice svakodnevno su zalijevali i pratili njihov rast te započeli mini-projekt o povrću i voću kako bi potaknuli djecu na njihovu konzumaciju. Svi Zvireki su se igrali svaki dan, a dan igre dodatno obilježili različitim simboličkim, konstrukcijskim, stolno-manipulativnim, društvenim i pokretnim igrama, te igrama s pjevanjem i igrama na otvorenom.
Projekt „Kukci“ u skupini Suncokreti
27. Svibanj, 2021.Dolaskom toplijeg vremena i dužim prvođenjem vremena na otvorenom kod djece iz skupine „Suncokreti“ javila se znatiželja za istraživanjem kukaca. Kroz razne enciklopedije, plakate i fotografije djeca su upoznala njihova imena i karakteristike. Najzanimljivije kukce su izrađivali od prirodnih materijala. U društvenim igrama su učili o staništima i prehrani kukaca. Proučavali su kukce u prozirnim posudama. Najveće zanimanje izazvao je pauk i način na koji plete mrežu. Naučeno i doživljeno izražavali su u likovnim aktivnostima. Na otvorenom su za proučavanje kukaca koristili istraživački pribor. Kako bi kukci bili češći posjetitelji našeg dvorišta, izradili su „hotel za kukce“. Djeca nastavljaju istraživati i učiti te uživaju u nastavku projekta.